تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
0
حجت الاسلام بامری:

سیاسیون از دو قطبی کردن های کاذب دوری کنند

  • کد خبر : 10089
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
سیاسیون از دو قطبی کردن های کاذب دوری کنند
امام جمعه عنبرآباد گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیرشان فرمودند: "از دو قطبی‌های کاذب بپرهیزید." این یعنی دو قطبی سازی می‌تواند صادق و مفید هم باشد. کما اینکه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر دو قطبی‌های صادق و مفید و ارزشمندی مثل؛ تقابل توحید و شرک، حق و باطل، تقابل دو جبهه استضعاف و استکبار، مقاومت و تسلیم، حیات ارزشمند و طیبه خود را پیدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید بامری امام جمعه عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهر به دنباله سلسله مباحثی در موضوع تربیت فرزند گفت: یکی از رسالت‌ها و وظایف والدین در تربیت معنوی فرزندان، اجرای سنت‌های اسلامی است و یکی از سنت‌های اسلامی سنت عقیقه کردن در هنگام تولد فرزند است.

وی در ادامه گفت: طوفان الاقصی، نقشه منحوس آمریکا و اسرائیل برای محو شدن نام فلسطین از روی نقشه را به طور کامل دچار شکست کرد.

حجت الاسلام بامری افزود: گرچه کشتی خاورمیانه جدید در سواحل غرب آسیا به گل نشسته است، اما مسئله اجرایی شدن طرح همه پرسی از فلسطینیان بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند مثابه کوبیدن آخرین میخ بر تابوت رژیم صهیونیستی و طرح آمریکای خاورمیانه جدید باشد.

وی گفت: جغرافیای سیاسی غرب آسیا در حال تغییر است اما نه به نفع آمریکا بلکه جغرافیای سیاسی غرب اسیا در حال تغییر است آن هم به دست مقاومت و به فضل خدا به نفع جبهه مقاومت.

ایشان با بیان نکته‌ای در باب انتخابات گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات اخیرشان فرمودند: “از دو قطبی‌های کاذب بپرهیزید.” این یعنی دو قطبی سازی می‌تواند صادق و مفید هم باشد. کما اینکه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر دو قطبی‌های صادق و مفید و ارزشمندی مثل؛ تقابل توحید و شرک، حق و باطل، تقابل دو جبهه استضعاف و استکبار، مقاومت و تسلیم، حیات ارزشمند و طیبه خود را پیدا کرده است.

وی افزود: باید مراقب و هوشیار باشیم که جریان‌های غیر انقلابی در کشور با دو قطبی سازی کاذب و فشار بر اذهان عمومی تلاش می‌کنند مردم را به سمت منافع حزبی و منافع آمریکایی سوق دهند.

ایشان عنوان کرد: در کنار جریان‌های غیر انقلابی، برخی جریان‌ها هم هستند که خود را انقلابی‌ترین می‌دانند و با ادعای عدالت خواهی به مابقی جریان‌های انقلابی حمله می‌کنند و گاهی به بقیه جریان‌های انقلابی هزار تهمت و افترا می زنند، لذا مواظب باشیم که دو قطبی‌های کاذب، تهدید کننده و تخریب کننده کامل چهار راهبرد اصلی انتخابات یعنی مشارکت، سلامت امنیت و رقابت است.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین کارکردهای انتخابات تقویت انسجام و وحدت ملی است گفت: در انتخابات یک ملت در کنار هم جمع می‌شوند تا سرنوشت آینده کشور خود را رقم بزنند و این حرکت با شکوه عاملی برای هم افزایی یک ملت است، که دو قطبی سازی‌های منفی و کاذب، مخرب همه این عوامل مثبت و سازنده و تاثیرگذار است.

ایشان ضمن تبریک روز دانشجو گفت: موفقیت تعدادی از دانش آموزان عزیز شهرستان عنبرآباد در المپیاد علمی، فرهنگی و هنری را خدمت این عزیزان، خانوادها و مربیان ایشان که با کسب مدال‌های ملی و استانی در این المپیاد کشوری خوش درخشیدند تبریک عرض میکنم.

لینک کوتاه : https://taranomma.ir/?p=10089

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


برچسب ها
آب و هوای استان کرمان آمار کرونا در استان کرمان اخبار استان کرمان اخبار حوادث استان کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان استاندار کرمان استانداری کرمان استخدام در نیروی انتظامی اقتصاد امام جمعه جیرفت انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر استان کرمان انتقال آب هلیل رود به شهر کرمان ایران جنوب استان کرمان حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت خطبه های نماز جمعه جیرفت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دادگستری استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمان سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان ستاد مقابله با کرونای استان کرمان سردار معروفی فرمانده سپاه  ثارالله شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر شهردار جیرفت شهرداری جیرفت شهرستان عنبرآباد شورای اسلامی شهر جیرفت علی زینی وند فرماندار جیرفت فرمانداری جیرفت فرمانداری عنبرآباد فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدارس استان کرمان هادی ربانی هادی ربانی شهردار جیرفت هواشناسی استان کرمان پیش بینی هواشناسی استان کرمان کرونادر استان کرمان کرونا در جیرفت کرونا در کرمان کرونای انگلیسی یزدان افشاری پور