تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1

جاده مرگ جان یکی از مطالبه گرانش را گرفت

  • کد خبر : 11266
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
جاده مرگ جان یکی از مطالبه گرانش را گرفت
وقتی می گوییم این جاده ی مرگ است،اخم میکنند و ما را ملامت می کنند که اینطور نیست،به مطالبه گران وصله های ناجور می زنند! این جاده می کشد،ویران می کند و خانمان سوز است.

سالهاست که مردم فریاد زده اند و مطالبه گران به گوش مسوولان رسانده اند که محور جیرفت-بلوک-فاریاب را از این وضعیت بیرون بیاورید و پاسخی که دریافت می شود این است قبلی ها کاری نکردند و ما داریم فلان کار را می کنیم و بیشتر بودجه نداریم،یکی نیست به این آقایان عقل کل بگوید مهم داریم و مهمتر!

وقتی این محور مرتبا جان می گیرد دلیل دارد و آن چیزی نیست جز کم عرض بودن جاده،نداشتن شانه،نداشتن دید کافی ،پیچ های خطرناک و… که همه اینها موجب تصادفات وحشتناک و مرگ انسانهای بی گناه می شود.

این را که بگویی می گویند فرهنگ رانندگی در تصادفات نیز دخیل است و قضیه را هر طور که شده ماست مالی میکنند،گیریم که درست می گویید،چرا در سایر محورهای مواصلاتی استان و کشور شاهد این‌گونه تصادفات و مرگ و میر نیستیم.

امروز که در حال آماده شدن مطالب جهت انتشار نشریه بودیم خبری غمگین به گوش رسید،حجت الاسلام والمسلمین دهقان دولتی امام جمعه شهر بلوک بر اثر سانحه تصادف در جاده ی مرگ درگذشت,امام جمعه ای که بارها و بارها برای رفع مشکلات این جاده فریاد زد و مطالبه گری کرد.

آنچه مشهود است دلیل اصلی این تصادف را نمی توان در فرهنگ رانندگی جویا شد بلکه یکی از دلایل آن نبود جاده استاندارد است.
معلوم نیست چند نفر دیگر باید در این جاده جان بدهند،افراد زیادی جان دادند و خانواده هایی را عزادار کردند.

یک روز مثل مدیران دولت قبل دستور می دهند تا نیروی انتظامی جلوی اتوبوس حامل خبرنگاران و مطالبه گران جاده مرگ را بگیرد و مانع از ادامه فعالیت آنها شوند و امروز هم هزار دلیل می آورند تا بگویند حرف شما نادرست است.

جاده ای که عنوانش را می توان جاده روستایی و محلی گذاشت و اکنون پاسخگوی تردد بی شمار خودرو های سبک و سنگین،کامیون های حمل بار و غیره نیست و از سوی دیگر راه ارتباطی شهرستان جیرفت به فاریاب و سایر استان‌های همجوار است.

مدیران ادارات کل راه و شهرسازی ،اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای،فرمانداران جیرفت و فاریاب،نمایندگان جنوب کرمان در مجلس ،استاندار کرمان باید این فریاد ها را بشنوند و بدانند که مردم مثل گذشتگان آنها را قضاوت خواهند کرد.

به داد ولی نعمتان انقلاب برسید که فردا خیلی دیر است و در جان هایی که ارزان گرفته می شود، سهل انگاری،کم کاری،عدم تشخیص مهم و مهمتر و بی توجهی همه متولیان امر در آنها دخیل است.
از زمین و آسمان بر سرمان مرگ می بارد و امید که مسوولان تکانی به خود بدهند.

لینک کوتاه : https://taranomma.ir/?p=11266

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


برچسب ها
آب و هوای استان کرمان آمار کرونا در استان کرمان اخبار استان کرمان اخبار حوادث استان کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان استاندار کرمان استانداری کرمان استخدام در نیروی انتظامی اقتصاد امام جمعه جیرفت انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر استان کرمان انتقال آب هلیل رود به شهر کرمان ایران جنوب استان کرمان حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت خطبه های نماز جمعه جیرفت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دادگستری استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمان سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان ستاد مقابله با کرونای استان کرمان سردار معروفی فرمانده سپاه  ثارالله شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر شهردار جیرفت شهرداری جیرفت شهرستان عنبرآباد شورای اسلامی شهر جیرفت علی زینی وند فرماندار جیرفت فرمانداری جیرفت فرمانداری عنبرآباد فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدارس استان کرمان هادی ربانی هادی ربانی شهردار جیرفت هواشناسی استان کرمان پیش بینی هواشناسی استان کرمان کرونادر استان کرمان کرونا در جیرفت کرونا در کرمان کرونای انگلیسی یزدان افشاری پور