تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1
مجتبی محمودی گفت :

تعطیلی ۶ شرکت حمل و نقل کالا در ۳ شهرستان جنوبی کرمان

  • کد خبر : 3272
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
تعطیلی ۶ شرکت حمل و نقل کالا در ۳ شهرستان جنوبی کرمان
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان گفت: در اجرای طرح تشدید نظارت بر شرکت‌های حمل و نقل در جنوب استان ۶ شرکت حمل ونقل کالا به علت رعایت نکردن ضوابط و قوانین حمل و نقل به قطع خدمات و تعطیلی شرکت در کمیسیون ماه ۱۲ محکوم شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان گفت: در اجرای طرح تشدید نظارت بر شرکت‌های حمل و نقل در جنوب استان ۶ شرکت حمل ونقل کالا به علت رعایت نکردن ضوابط و قوانین حمل و نقل به قطع خدمات و تعطیلی شرکت در کمیسیون ماه ۱۲ محکوم شدند.

به گزارش ترنم ما ، مجتبی محمودی افزود: در حال حاضر در اوج حمل و نقل محصولات کشاورزی با استفاده از ناوگان جاده‌ای به مقاصد هدف هستیم، حجم زیادی از محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان سالانه از طریق جاده، حمل می‌شود به طوری که در زمان پیک بار روزانه بیش از ۲ هزار بارنامه حمل محصولات کشاورزی توسط شرکت‌های حمل و نقل صادر می‌شود.

محمودی بیان کرد: جنوب کرمان رتبه نخست بار خروجی از مبدا را در سطح کشور دارد و برنامه ریزی برای جذب این تعداد کامیون که با دشواری‌های زیادی همراه است از ۸ ماه قبل آغاز شده تا بتوانیم حاصل دسترنج کشاورزان منطقه را بموقع به بازار مصرف در داخل و خارج کشور منتقل کنیم.

مجتبی محمودی با بیان اینکه شرکت‌های حمل و نقل بایستی ضوابط مشخص شده و قیمت مصوب انجمن صنفی حمل و نقل را رعایت کنند گفت: با شرکت‌های متخلفی که بخواهند حقوق کشاورزان و رانندگان را رعایت نکنند با شدت و بدون مماشات برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به رصد محسوس و نامحسوس شرکتها توسط کارشناسان و بازرسان حوزه حمل و نقل افزود:متاسفانه برخی مدیران عانل شرکتها و کارکنان آنها بر لین باورند با توجه به حجم کار و تردد بالای ناوگان از مبدا جنوب کرمان می توانند با شگردهای مختلف تخلفاتی را انجام داند تا قوانین را دور بزنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان گفت: کشاورزان برای حمل محصولات کشاورزی و بار خود با راننده به توافق برسند و سپس برای صدور بارنامه حمل و نقل به شرکت مراجعه کنند و در صورت عدم توافق ملاک حمل بار، نرخ نامه مصوب انجمن صنفی حمل و نقل است.

محمودی با اشاره به اینکه ۱۰۹ شرکت حمل و نقل کالا در هفت شهرستان جنوبی کرمان فعال است تصریح کرد: وجود نظارت‌های مستمر، از تخلفات این شرکت‌ها جلوگیری و زمینه مناسب برای حمل بموقع و سالم محصولات را فراهم می‌کند.

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای جنوب کرمان با اشاره به روند تشدید طرح نظارت بر شرکت‌های حمل و نقل به صورت محسوس و نامحسوس و جمع آوری شکایت‌های مردمی، رانندگان و کشاورزان گفت: این اداره کل در زمینه برخورد با شرکت‌های متخلف و دفاع از حقوق رانندگان و کشاورزان با هیچ مجموعه‌ای و شرکت حمل و نقلی تعارف ندارد.

لینک کوتاه : https://taranomma.ir/?p=3272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


برچسب ها
آب و هوای استان کرمان آمار کرونا در استان کرمان اخبار استان کرمان اخبار حوادث استان کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان استاندار کرمان استانداری کرمان استخدام در نیروی انتظامی اقتصاد امام جمعه جیرفت انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر استان کرمان انتقال آب هلیل رود به شهر کرمان ایران جنوب استان کرمان حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت خطبه های نماز جمعه جیرفت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دادگستری استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمان سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان ستاد مقابله با کرونای استان کرمان سردار معروفی فرمانده سپاه  ثارالله شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر شهردار جیرفت شهرداری جیرفت شهرستان عنبرآباد شورای اسلامی شهر جیرفت علی زینی وند فرماندار جیرفت فرمانداری جیرفت فرمانداری عنبرآباد فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدارس استان کرمان هادی ربانی هادی ربانی شهردار جیرفت هواشناسی استان کرمان پیش بینی هواشناسی استان کرمان کرونادر استان کرمان کرونا در جیرفت کرونا در کرمان کرونای انگلیسی یزدان افشاری پور