به گزارش پایگاه خبری ترنم ما، مهندس محسن ترلانی مدیر کل دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و نماینده تام الاختیار وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه برگزاری میز خدمت ارتباطات مردمی در جنوب استان کرمان اظهار داشت: همزمان با سفر استانی دولت به استان کرمان ، میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی با ۲۳ میز خدمت در سازمان جهادکشاورزی جنوب استان کرمان برگزار و بالغ بر ۱۳۰۰ درخواست مردمی به صورت چهره به چهره رسیدگی و حسب نوع درخواست مراجعین دستوراتی نیز صادر گردید.
نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی در میز ارتباطات مردمی در جنوب استان کرمان گفت: هدف اصلی میز ارتباطات مردمی خدمت رسانی به مردم هست که توجه و رسیدگی به مشکلات مردم از اولویت های اصلی دولت مردمی میباشد.
مهندس ترلانی عنوان کرد: در این میز خدمت علاوه بر نماینده واحدهای تخصصی وزارتخانه و مدیران کل و معاونین و مدیران سازمان جهادکشاورزی ، با هدف هم افزایی و هماهنگی بیشتر و ایجاد سرعت در روند پاسخگویی به مطالبات کشاورزان ، نماینده بانک کشاورزی ، صندوق بیمه محصولات کشاورزی، نظام مهندسی کشاورزی و نظام دامپزشکی نیز حضور داشتند.
مهندس ترلانی عنوان کرد : در این میز خدمت بستری فراهم شد تا مسئولان از نزدیک بخشی از ظرفیت ها و پتانسیل های جنوب استان کرمان را مشاهده و همچنین فرصتی مناسبی برای کشاورزان و بهره برداران جهت ارائه درخواست ها و پیشنهادات و انتقادات فراهم گردید که استقبال بی سابقه و حضور پررنگ کشاورزان و بهره برداران و فعالین عرصه کشاورزی از میز خدمت در جنوب استان کرمان ، نشان از امیدواری و اعتماد مردم به دولت مردمی و خدمتگزاران خود می باشد که امیدواریم با پیگیری هایی که در سطح استان و وزارتخانه صورت میگیرد بخش اعظمی از مشکلات کشاورزان جنوب استان کرمان مرتفع گردد.
مهندس محسن ترلانی خبر داد ؛
رسیدگی به ۱۳۰۰ درخواست در میز خدمت سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان
بالغ بر ۱۳۰۰ درخواست مردمی در میز ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی در جنوب استان کرمان رسیدگی شد
لینک کوتاه : https://taranomma.ir/?p=4626
- نویسنده : خبرنگار - بنفشه افتخاری
- ارسال توسط : پایگاه خبری ترنم ما
- 1016 بازدید
- بدون دیدگاه