تاریخ : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳ Saturday, 23 November , 2024
1
محمودی خبر داد ؛

۳۵۰ درخواست مردمی در میز خدمت اداره کل راهداری جنوب استان

  • کد خبر : 4662
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
۳۵۰ درخواست مردمی در میز خدمت اداره کل راهداری جنوب استان
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت : در میز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی که به مدت ۱۱ ساعت در محل این اداره کل دایر بود که سه نفر از مدیران ستادی سازمان و ۶ نفر از معاونان و روسای ستادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به مراجعه کننده مردمی پاسخ داده شد که در مجموع ۳۵۰ درخواست ثبت سامانه و بصورت دستی رسیدگی شد .

به گزارش ترنم ما ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به سفر رئیس جمهور محترم به استان کرمان و در پی آن جنوب کرمان میز خدمت وزارت راه و شهرسازی و نهادهای زیر مجموعه این وزرات خانه در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان تشکیل شد .

مجتبی محمودی افزود: با توجه به پیگیر بودن رئیس جمهور محترم در خصوص توجه به مطالبات مردمی و پاسخگو بودن در قالب میز ارتباطات مردمی ،این اداره کل هم در کنار دیگر مجموعه های زیر حوزه وزارت راه در قالب میز ارتباطات مردمی پاسخگوی مطالبات مردم در حوزه راهداری وحمل و نقل در حاشیه سفر رئیس جمهوری به منطقه بود .

وی افزود: با همکاری و پیگیری مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان میز ارتباطات مردمی همزمان با سفر رئیس جمهور به استان هم در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برپا شد و از تمام امکانات موجود برای ایجاد بستر مناسب پاسخگویی به مراجعان در این اداره کل استفاده شد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد: در میز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی که به مدت ۱۱ ساعت در محل این اداره کل دایر بود که سه نفر از مدیران ستادی سازمان و ۶ نفر از معاونان و روسای ستادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به مراجعه کننده مردمی پاسخ داده شد که در مجموع ۳۵۰ درخواست ثبت سامانه و بصورت دستی رسیدگی شد .

محمودی با اشاره به چینش ترکیب منظم پاسخگویی به مراجعان در قالب میز ارتباطات مردمی گفت:خوشبختانه این نوع پاسخگویی و پیگیری مطالبات مردمی سبب خواهد شد تا مردم و مراجعان ضمن ایجاد بستر مناسب مطرح کردن مطالبه جریان سازی خوبی در جهت ایجاد روحیه اعتماد سازی صورت گیرد که خود به ارتقای سیستم خدمت رسانی کمک قابل توجهی خواهد کرد .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: تمامی مطالبات و درخواستهای مردمی ثبت شده در میز ارتباطات را پیگیری و با توجه به توان و کمک از مجموعه سازمانی در رفع یا کاهش این مشکلات اقدام‌ خواهیم نمود .

لینک کوتاه : https://taranomma.ir/?p=4662

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


برچسب ها
آب و هوای استان کرمان آمار کرونا در استان کرمان اخبار استان کرمان اخبار حوادث استان کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان استاندار کرمان استانداری کرمان استخدام در نیروی انتظامی اقتصاد امام جمعه جیرفت انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر استان کرمان انتقال آب هلیل رود به شهر کرمان ایران جنوب استان کرمان حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت خطبه های نماز جمعه جیرفت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دادگستری استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمان سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان ستاد مقابله با کرونای استان کرمان سردار معروفی فرمانده سپاه  ثارالله شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر شهردار جیرفت شهرداری جیرفت شهرستان عنبرآباد شورای اسلامی شهر جیرفت علی زینی وند فرماندار جیرفت فرمانداری جیرفت فرمانداری عنبرآباد فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدارس استان کرمان هادی ربانی هادی ربانی شهردار جیرفت هواشناسی استان کرمان پیش بینی هواشناسی استان کرمان کرونادر استان کرمان کرونا در جیرفت کرونا در کرمان کرونای انگلیسی یزدان افشاری پور