تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
0
افشین صالحی :

منابع مالی داوطلبان در انتخابات رصد می شود

  • کد خبر : 9810
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
منابع مالی داوطلبان در انتخابات رصد می شود
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت : به طور جد با کمک دستگاه‌های نظارتی کار رصد منابع مالی داوطلبان در انتخابات امسال را شروع کرده‌ایم و تا آخرین روز این امر را ادامه می دهیم.

افشین صالحی دادستان جیرفت در نشست جلسه کارگروه ویژه پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در فضای سایبری با بیان اینکه یکی از ویژگی های مهم جمهوری اسلامی ،نظام مردم‌سالاری بر پایه انتخابات است
وی گفت: این جلسه با محوریت موضوع انتخابات و جرائم انتخاباتی تشکیل شده تا اطلاع رسانی دقیق و شفافی در خصوص سالم برگزار شدن انتخابات انجام شود.
دادستان جیرفت گفت: رسانه ها نقش بی بدیلی در پیشبرد اهداف نظام دارند لذا شما رسانه ها باید مدافع منافع مردم باشید تا بتوانیم فردی اصلح را از حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد راهی مجلس کنیم که حضورش منشأ خیر و برکت برای مردم جیرفت و عنبرآباد و به طور کلی برای مردم جنوب کرمان باشد.
صالحی نژاد با اشاره به جرائم رسانه ای انتخاباتی گفت: رسانه ها نباید مطالب خلاف واقع، شایعات یا وعده‌های واهی را منتشر کنند زیرا موجب بدبینی مردم به نظام می شود.

دادستان جیرفت گفت: تبلیغات زودهنگام با شور انتخاباتی متفاوت است ، لذا هیچگونه عذری در مورد تبلیغات انتخاباتی زودهنگام پذیرفته نیست و به شدت با آن برخورد می شود.
وی از رصد منابع مالی داوطلبان در انتخابات امسال خبر داد و افزود: به طور جد با کمک دستگاه‌های نظارتی کار رصد را شروع کرده‌ایم و تا آخرین روز این امر را ادامه می دهیم.
دادستان جیرفت تاکید کرد: به عناوین و القاب علمی که کاندیدادها برای تبلیغات استفاده می کنند حساس هستیم و عناوینی همچون دکتر و مهندس باید مستند باشد و وجود القاب و عناوین غیرواقعی در تبلیغات انتخابی جرم است ، بنابراین از رسانه‌ها و چاپخانه‌ها می‌خواهیم از به کار بردن رزومه، القاب و عناوین علمی غیرواقعی در پوسترها و تبلیغات کاندیداها به طور جدی خودداری کنند چون عنوان مجرمانه دارد.
وی ایجاد امید در جامعه را از وظایف رسانه ها عنوان کرد و گفت: علاوه بر اینکه به وظایف ذاتی یعنی مطالبه گری ادامه می دهید اما سعی کنید ناخواسته در مسیر دشمن قلم نزنید.

لینک کوتاه : https://taranomma.ir/?p=9810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


برچسب ها
آب و هوای استان کرمان آمار کرونا در استان کرمان اخبار استان کرمان اخبار حوادث استان کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان استاندار کرمان استانداری کرمان استخدام در نیروی انتظامی اقتصاد امام جمعه جیرفت انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر استان کرمان انتقال آب هلیل رود به شهر کرمان ایران جنوب استان کرمان حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت خطبه های نماز جمعه جیرفت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دادگستری استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمان سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان ستاد مقابله با کرونای استان کرمان سردار معروفی فرمانده سپاه  ثارالله شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر شهردار جیرفت شهرداری جیرفت شهرستان عنبرآباد شورای اسلامی شهر جیرفت علی زینی وند فرماندار جیرفت فرمانداری جیرفت فرمانداری عنبرآباد فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدارس استان کرمان هادی ربانی هادی ربانی شهردار جیرفت هواشناسی استان کرمان پیش بینی هواشناسی استان کرمان کرونادر استان کرمان کرونا در جیرفت کرونا در کرمان کرونای انگلیسی یزدان افشاری پور