تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
1
رضا رضایی :

فرهنگیان استان کرمان نسبت به تدوین نقشه راه سند تحول بنیادین اقدام کنند

  • کد خبر : 7862
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۱۸
فرهنگیان استان کرمان نسبت به تدوین نقشه راه سند تحول بنیادین اقدام کنند
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه بیانات ارزنده مقام معظم رهبری در جمع معلمان شور، نشاط و پویایی را به جامعه فرهنگی تزریق کرد و تهیه نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از مطالبات ایشان بود گفت: فرهنگیان استان کرمان نسبت به تدوین نقشه راه سند تحول بنیادین اقدام کنند.

به گزارش ترنم ما، رضا رضایی با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم خاطر نشان کرد: نقش موثر معلمان در توسعه و پیشرفت کشور انکار ناپذیر است و معلمان پرچمداران اصلی نظام تعلیم و تربیت کشور هستند.

وی با بیان اینکه هر موفقیتی که در حوزه ای بدست می آید نتیجه توجه خداوند متعال، برنامه ریزی و تلاش مسمر است بیان کرد: آموزش و پرورش استان کرمان در تمامی حوزه های فرهنگی، ورزشی، آموزشی و پرورشی در سطح کشور جز استان های برتر است.

رضایی با بیان اینکه بومی گزینی در سرلوحه کار فعالیت های آموزش و پرورش استان است افزود: در پست های مدیریتی ادارات آموزش و پرورش و مدارس جوان‌گرایی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه رتبه بندی شامل بیش از ۳۷ هزار فرهنگی در استان شده است گفت: اجرای طرح رتبه بندی معلمان اقدامی ماندگار در راستای ارتقا معیشت و کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در مدارس است.

رضا رضایی با بیان اینکه بروزرسانی و توانمند سازی معلمان متناسب با علم روز دنیا ضروری است از برگزاری بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ساعت دوره ضمن خدمت ویژه همکاران فرهنگی در استان خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش زیرساخت اصلی توسعه و پیشرفت کشور است گفت: آموزش و پرورش باید دغدغه اصلی همه مردم و مسئولان و در متن جامعه باشد.

رضایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع معلمان در روز ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ افزود: مقام معظم رهبری ضمن تاکید بر نقش موثر فرهنگیان در کشور، رسالت خطیر معلمان و آموزش و پرورش را به جامعه فرهنگی، مردم و مسئولان یاد آوری کرد و شور نشاط و پویایی را به آموزش و پرورش تزریق کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر تدوین نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین تاکید کردند افزود: معلمان استان کرمان در راستای ارائه نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین طرح و برنامه های خود را ارسال کنند.

بر پایه این گزارش: مراسم سپاس معلم شهرستان راور با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم، مسئولان و فرهنگیان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://taranomma.ir/?p=7862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


برچسب ها
آب و هوای استان کرمان آمار کرونا در استان کرمان اخبار استان کرمان اخبار حوادث استان کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان استاندار کرمان استانداری کرمان استخدام در نیروی انتظامی اقتصاد امام جمعه جیرفت انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر استان کرمان انتقال آب هلیل رود به شهر کرمان ایران جنوب استان کرمان حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت خطبه های نماز جمعه جیرفت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دادگستری استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمان سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان ستاد مقابله با کرونای استان کرمان سردار معروفی فرمانده سپاه  ثارالله شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر شهردار جیرفت شهرداری جیرفت شهرستان عنبرآباد شورای اسلامی شهر جیرفت علی زینی وند فرماندار جیرفت فرمانداری جیرفت فرمانداری عنبرآباد فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدارس استان کرمان هادی ربانی هادی ربانی شهردار جیرفت هواشناسی استان کرمان پیش بینی هواشناسی استان کرمان کرونادر استان کرمان کرونا در جیرفت کرونا در کرمان کرونای انگلیسی یزدان افشاری پور