تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
2
رئیس مرکز بهداشت کرمان:

نشانه‌های از ویروس کرونای هندی در کرمان دیده شد

  • کد خبر : 1025
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۷:۵۶
نشانه‌های از ویروس کرونای هندی در کرمان دیده شد
ارسلان اسکندری، رئیس مرکز بهداشت کرمان گفت: چند مسافر از هند داشتیم که یکی از این مسافران علائم بیماری کرونا داشت که از روز گذشته قرنطینه شده است .

ارسلان اسکندری رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمان در جلسه ستاد کرونای شهرستان کرمان با اعلام دیده شدن نشانه هایی از ویروس کرونای هندی در کرمان گفت :چند مسافر از هند داشتیم که در یکی از هتل‌های شهر کرمان مستقر بودند و یکی از این مسافران علائم بیماری کرونا داشت که تست کرونا از آنها گرفته شده است.

علی سلاجقه معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کرمان با بیان لزوم نظارت بیشتر سازمان صنعت، معدن و تجارت باید نظارت بر بازار شهر کرمان و اماکن تجاری کرمان گفت : افزایش تعداد بازرسی‌ها در سطح بازار می‌تواند در کاهش انتقال ویروس مثمر ثمر باشد .

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کرمان گفت : با اجرای طرح شهید سلیمانی کرمان به چهار منطقه تقسیم بندی شده است ؛ بسیج، هلال‌احمر و مرکز بهداشت با همکاری اصناف و بازرسین صنعت، معدن و تجارت در حال اجرای این طرح هستند.

سلاجقه با اعلام ممنوعیت اتراق در پارک و اقامتگاهها افزود: در حال حاضر برای جلوگیری از ورود، خاموشی پارک‌ها را در شهر کرمان داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ جایگاه عرضه سوخت در محدوده شهر کرمان وجود دارد خاطر نشان کرد : نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز باید تشدید شود.

ارسلان اسکندری رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمان در این جلسه با بیان اینکه محدودیت‌های ایجاد شده اثر بسیاری خوبی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا داشته است اظهار داشت: سالن‌هایی در اختیار مرکز بهداشت برای واکسیناسیون گذاشته شده است.

وی با با اعلام دیده شدن نشانه هایی از ویروس کرونای هندی در کرمان گفت :چند مسافر از هند داشتیم که در یکی از هتل‌های شهر کرمان مستقر بودند و یکی از این مسافران علائم بیماری کرونا داشت که تست کرونا از آنها گرفته شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمان با بیان اینکه به محض ورود این مسافران به کشور در فرودگاه تهران از آنها تست کرونا گرفته شده است افزود: در آن زمان تست کرونای این مسافران منفی نشان داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این مسافرها از دوم اردیبهشت وارد شهر کرمان شدند گفت: این افراد برای خرید و تجارت پسته به کرمان مسافرت کردند که از روز گذشته قرنطینه شدند.

اسکندری با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا در سطح شهرستان کرمان در حال اجرا است ادامه داد: در حال حاضر ۲۷۹ بستری کرونایی در بیمارستان‌های کرمان داریم که از این تعداد ۱۰۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در محدوده شهرستان کرمان بستری شدند.

لینک کوتاه : https://taranomma.ir/?p=1025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


برچسب ها
آب و هوای استان کرمان آمار کرونا در استان کرمان اخبار استان کرمان اخبار حوادث استان کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان استاندار کرمان استانداری کرمان استخدام در نیروی انتظامی اقتصاد امام جمعه جیرفت انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر استان کرمان انتقال آب هلیل رود به شهر کرمان ایران جنوب استان کرمان حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت خطبه های نماز جمعه جیرفت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دادگستری استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمان سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان ستاد مقابله با کرونای استان کرمان سردار معروفی فرمانده سپاه  ثارالله شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر شهردار جیرفت شهرداری جیرفت شهرستان عنبرآباد شورای اسلامی شهر جیرفت علی زینی وند فرماندار جیرفت فرمانداری جیرفت فرمانداری عنبرآباد فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدارس استان کرمان هادی ربانی هادی ربانی شهردار جیرفت هواشناسی استان کرمان پیش بینی هواشناسی استان کرمان کرونادر استان کرمان کرونا در جیرفت کرونا در کرمان کرونای انگلیسی یزدان افشاری پور