تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
0
استاندار کرمان :

فقط برای ۱۰۰ کرونایی دیگر در بیمارستان های استان کرمان جا داریم

  • کد خبر : 1879
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
فقط برای ۱۰۰ کرونایی دیگر در بیمارستان های استان کرمان جا داریم
استاندار کرمان وضعیت بیماری کرونا در استان را نگران کننده دانست و خاطر نشان کرد : در حال حاضر بر اساس امکانات ظرفیت بیمارستان های کرمان تکمیل است و اگر حدود صد تا ۱۵۰ نفر دیگر به مجموع بیماران اضافه شود؛ بیماران همانند استان های دیگر در راهروهای تمام بیمارستان ها باید بستری شوند.

استاندار کرمان وضعیت بیماری کرونا در استان را نگران کننده دانست و خاطر نشان کرد : در حال حاضر بر اساس امکانات ظرفیت بیمارستان های کرمان تکمیل است و اگر حدود صد تا ۱۵۰ نفر دیگر به مجموع بیماران اضافه شود؛ بیماران همانند استان های دیگر در راهروهای تمام بیمارستان ها باید بستری شوند.

علی زینی وند، استاندار کرمان روز شنبه در ستاد استانی مبارزه کرونا ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و اصحاب ایشان گفت :در تمام راهروها، نمازخانه و زیرزمین بیمارستان افضلی پور شهر کرمان بیمار بستری شده ضمن اینکه تعداد تست‌های بیماران سرپایی هم به سرعت بالا می‌روند. و این یک وضع نگران کننده برای استان و شهر کرمان است .

استاندار کرمان با اشاره به آمار فوتی های کرونا در استان کرمان گفت : استان کرمان از استان‌هایی است تاکنون مرگ و میر ناشی از کرونا را کنترل کرده‌ اما اگر روند به این شکل پیش برود؛ وضعیت ما همانند استان های دیگر از جمله مشهد می‌شود.

استاندار کرمان به ایام سوگواری سید و سالار شهدا امام حسین (ع) و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: امروز صبح در نشست با پزشکان، یکی از متخصصین عفونی عین این جمله را بیان کردند که اگر با این شیوه فعلی که مراسم محرم در کرمان برگزار می‌شود؛ پیش برویم، هر گونه مقابله ما با این ویروس بی فایده است

وی در ادامه خاطر نشان کرد : اگر در این شب‌ها هیات های مذهبی دست روی داشته باشند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند؛ وارد پیک جدید کرونا در استان کرمان می‌شویم. 

زینی وند با اعلام هشدار و وضعیت جنگی در استان تصریح کرد: باید آرایش جنگی در مقابل خطر بسیار وحشتناکی که پزشکان به ما هشدار داده اند، داشته باشیم. ستاد ملی اختیاراتی را به استان ها می دهد و مواردی هم که ندادند خودمان تصمیم می گیریم.

استاندار کرمان با اشاره به مصوبه جدید تعطیلات پیش رو و اینکه هیچ خودرویی حق ورود از استان های دیگر به استان کرمان را ندارد، بیان کرد: درون شهرستان ها نیز فرمانداران باید ورودی مناطق ییلاقی و پارک ها را با موانع فیزیکی مسدود کنند.

وی افزود: کار به فوق بحران کشیده و تمام مشاغل غیر از گروه یک برای تامین مایحتاج ضروری مردم، باید از عصر روز یکشنبه ۲۴ مردادماه جاری مطلقا تعطیل باشند.

لینک کوتاه : https://taranomma.ir/?p=1879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


برچسب ها
آب و هوای استان کرمان آمار کرونا در استان کرمان اخبار استان کرمان اخبار حوادث استان کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان استاندار کرمان استانداری کرمان استخدام در نیروی انتظامی اقتصاد امام جمعه جیرفت انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر استان کرمان انتقال آب هلیل رود به شهر کرمان ایران جنوب استان کرمان حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت خطبه های نماز جمعه جیرفت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دادگستری استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمان سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان ستاد مقابله با کرونای استان کرمان سردار معروفی فرمانده سپاه  ثارالله شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر شهردار جیرفت شهرداری جیرفت شهرستان عنبرآباد شورای اسلامی شهر جیرفت علی زینی وند فرماندار جیرفت فرمانداری جیرفت فرمانداری عنبرآباد فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدارس استان کرمان هادی ربانی هادی ربانی شهردار جیرفت هواشناسی استان کرمان پیش بینی هواشناسی استان کرمان کرونادر استان کرمان کرونا در جیرفت کرونا در کرمان کرونای انگلیسی یزدان افشاری پور