تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
2

فرماندار شهرستان منوجان : کلیپ منتشر شده توزیع رایگان پیاز صحت ندارد

  • کد خبر : 1227
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۳:۵۳
فرماندار شهرستان منوجان : کلیپ منتشر شده توزیع رایگان پیاز صحت ندارد
فرماندار شهرستان منوجان با تکذیب مطالب مطرح شده در کلیپ منتشر شده گفت : این فرد هیچ ارتباطی با مجموعه تعاون روستایی و هیچ دستگاه دولتی ندارد و از طرف خود این کلیپ را تهیه و منتشر کرده و هیچ توزیع رایگان پیاز در منوجان نداریم.

فرماندار شهرستان منوجان با تکذیب مطالب مطرح شده در کلیپ منتشر شده گفت : این فرد هیچ ارتباطی با مجموعه تعاون روستایی و هیچ دستگاه دولتی ندارد و از طرف خود این کلیپ را تهیه و منتشر کرده و هیچ توزیع رایگان پیاز در منوجان نداریم.

محمد محمودی خاطر نشان کرد: این پیاز ها متعلق به سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان بوده که در جریان خرید تضمینی پیاز انبار شده است.

وی گفت : هیچکس حق ندارد بدون اجازه تعاون روستایی از این پیازها استفاده کند.

شهرستان منوجان افزود: خرید تضمینی پیاز با هدف حفظ تعادل بازار صورت می گیرد و پیازهای خریداری شده نباید به چرخه بازار برگردد چرا که برگشت مجدد این پیازها به بازار سبب برهم خوردن تعادل بین عرضه و تقاضا می شود.

فرماندار منوجان با اشاره به صحبت های مطرح شده در این کلیپ گفت : مردم به شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اهدای رایگان پیاز به مردم توجه نکنند و اخبار را از طریق سایت این سازمان و خبرگزاری های رسمی پیگیری کنند.

محمودی گفت: توزیع پیازرایگان فقط در قالب تفاهم نامه به نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی به صورت رایگان اهدا می شوند،نهادهای حمایتی متقاضی جهت هماهنگی با سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان هماهنگ کنند. 

سازمان تعاون روستایی در قالب تفاهم نامه با سازمان های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی تاکنون مقدار زیادی پیاز را به صورت رایگان به قشر محروم جامعه اهدا کرده و این روند ادامه دارد.

خرید تضمینی پیاز در راستای اجرای ابلاغیه وزیر جهاد کشاورزی و دستورالعمل خرید و فروش پیاز تضمینی سازمان مرکزی تعاون روستایی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری ترنم ما ، کشت بی رویه پیاز در منطقه جنوب کرمان و عدم صادرات این محصول ، باعث افت قیمت پیاز در کشور شد و کشاورزان زیادی به دلیل پایین بودن قیمت و به صرفه نبودن برداشت ، پیازهای خود را از زمین خارج نکردند .

لینک کوتاه : https://taranomma.ir/?p=1227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


برچسب ها
آب و هوای استان کرمان آمار کرونا در استان کرمان اخبار استان کرمان اخبار حوادث استان کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان استاندار کرمان استانداری کرمان استخدام در نیروی انتظامی اقتصاد امام جمعه جیرفت انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر استان کرمان انتقال آب هلیل رود به شهر کرمان ایران جنوب استان کرمان حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت خطبه های نماز جمعه جیرفت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دادگستری استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمان سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان ستاد مقابله با کرونای استان کرمان سردار معروفی فرمانده سپاه  ثارالله شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر شهردار جیرفت شهرداری جیرفت شهرستان عنبرآباد شورای اسلامی شهر جیرفت علی زینی وند فرماندار جیرفت فرمانداری جیرفت فرمانداری عنبرآباد فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدارس استان کرمان هادی ربانی هادی ربانی شهردار جیرفت هواشناسی استان کرمان پیش بینی هواشناسی استان کرمان کرونادر استان کرمان کرونا در جیرفت کرونا در کرمان کرونای انگلیسی یزدان افشاری پور