تاریخ : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024
4
حجت الاسلام بامری:

شهرداری عنبرآباد ۸ماه در بلاتکلیفی به سر می برد

  • کد خبر : 3394
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۵۵
شهرداری عنبرآباد ۸ماه در بلاتکلیفی به سر می برد
امام جمعه عنبرآباد با بیان این مطلب که قریب ۸ ماه از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستایی می‌گذرد اما همچنان وضعیت شهرداری عنبرآباد در بلاتکلیفی به سر می‌برد، عنوان کرد: خطاب به اعضای شورای شهر عرض می‌کنم فرصت‌ها به‌سرعت درحال سپری شدن است و این فرصت‌سوزی ها به امید و اعتماد مردم لطمه می‌زند

امام جمعه عنبرآباد با بیان این مطلب که قریب ۸ ماه از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستایی می‌گذرد اما همچنان وضعیت شهرداری عنبرآباد در بلاتکلیفی به سر می‌برد، عنوان کرد: خطاب به اعضای شورای شهر عرض می‌کنم فرصت‌ها به‌سرعت درحال سپری شدن است و این فرصت‌سوزی ها به امید و اعتماد مردم لطمه می‌زند

حجت الاسلام «حمید بامری» در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج) و تبریک پیشاپیش سال نو، گفت: سالی که گذشت سال عبرت‌ها برای متحدین آمریکا بود در این سال ۲ دولت یکی در غرب آسیا و دیگری در شرق اروپا طعم تلخ فروپاشی و جنگ را کشیدند.

امام جمعه عنبرآباد افزود: دولت آمریکایی اشرف ‌غنی در افغانستان مرداد ماه گذشته سقوط کرد و آمریکا بعد از ۲۰ سال از اشغال این کشور و کشتار ده‌ها هزار نفر و نابودی تمام زیرساخت‌های این کشور مجبور شد آن‌گونه خفت‌بار و ذلیلانه دست از پا درازتر برگردد و فرار کند.

وی بیان کرد: همچنین در اسفندماه ۱۴۰۰ در شرق اروپا، اوکراین متحد آمریکا هدف حمله روسیه قرار گرفت و به‌ گفته رئیس‌جمهوری اوکراین همه متحدان غربی این کشور کیف را در مقابل روسیه تنها گذاشتند و فقط از دور به تماشای نابودی این کشور نشستند.

حجت الاسلام بامری ابراز کرد: مجموعه این تحولات نشان‌دهنده این است که محور مقاومت نسبت ‌به سال گذشته در عملیات‌های بیشتری موفق به پیروزی شد و آمریکا نسبت به سال‌های گذشته بیشتر نشان داد که کشوری غیر قابله اعتماد است.

خطیب جمعه عنبرآباد سال ۱۴۰۰ را سال ناامیدی متحدان آمریکا از این کشور دانست و افزود: حمله ایران به مقرهای موساد در اربیل مجازات صهیونیست‌ها با ده فروند موشک نقطه زن ایرانی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت، اقدامی قاطع و مشروع بود.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران می‌توانست از خاک سوریه حمله کند اما به ‌عمد از خاک ایران به اهداف صهیونیستی حمله کرد تا نشان دهد، بفهماند، هشدار دهد و تلنگر بزند به رژیم صهیونیستی که از این‌ پس هر گونه حمله‌ای، ایران اسلامی مستقیما و بدون تعارف با اقتدار، صلابت و با قدرت تلافی خواهد کرد و پاسخ جمهوری اسلامی ایران برای حمله به مراکز موساد در اربیل عراق یک پاسخ مشروع است.

حجت الاسلام بامری تصریح کرد: ایران اسلامی هر جا منافع و امنیت آن اقتضا کند باید پاسخ لازم را بدهد و تهدید را خنثی کند، ضربات پی‌درپی که بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی وارد شد پیام‌هایی با خود دارد.

امام جمعه عنبرآباد اضافه کرد: وارد کردن سه ضربه تقریبا هم‌زمان در کمتر از ۴۸ ساعت از جمله پاکسازی لانه شرارت صهیونیست‌ها، منهدم شدن یک تیم خرابکار در فردو و حملات بی‌امان سایبری به مراکز حساس رژیم صهیونیستی فصل روشنی از تحولات نظامی، سیاسی و امنیتی در جهان است، این رخدادها را در پیامی که رهبر معظم انقلاب به انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا دادند، به مفهوم عبور از پیچ تاریخی تبیین کردند.

وی اظهار کرد: دریافت این ضربات پی ‌در پی حکایت از شکنندگی رژیم جعلی صهیونیست‌ و درس‌های فراوانی و پیام‌های زیادی برای گروه‌های مقاومت در فلسطین، لبنان و سایر مناطق مقاومت دارد اکنون معنای سخن هوشمندانه سید مقاومت که فرمودند؛ رژیم صهیونیستی از تار عنکبوت سست‌تر است، به روشنی اثبات شده است.

حجت الاسلام بامری ابراز کرد: جرم شیعیان عربستان این است که از طریق مسالمت‌آمیز به‌دنبال رسیدن به عدالت هستند اما رژیم ملعون سعودی با متهم کردن این افراد به حمایت از تروریسم آن‌ها را اعدام می‌کند آیا این مبارزه با تروریسم است؟ نه این ‌که عین جنایت است، رژیم سعودی بداند تاوان این جنایات را پرداخت خواهد کرد.

امام جمعه عنبرآباد ادامه داد: امروز روز میلاد آقا امام عصر (عج) به ‌عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نام ‌گذاری شده ‌است و به فرموده مقام ‌معظم رهبری سربازان گمنام امام ‌زمان (عج) فرزندان مردم عزیز ایران هستند.

وی خاطرنشان کرد :امنیت و آرامش امروز ما و جامعه، ره‌آورد مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنامی است که دائم در جهاد فی‌سبیل ‌الله هستند و لبخند رضایت مردم شیرین‌ترین هدیه به سربازان آنها است در همین‌جا یادی کنیم از شهدای عرصه گمنامی آن نامداران بی‌نشان درود خدا بر شهدا و خاصه شهدای عرصه گمنامی حقیقتا در مسیر انتظار، مجاهدت‌های خاموش این عزیزان زیباترین مصداق انتظار کارآمد و فعال است.

حجت الاسلام بامری با بیان این مطلب که قریب ۸ ماه از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستایی می‌گذرد اما همچنان وضعیت شهرداری شهرستان عنبرآباد در بلاتکلیفی به سر می‌برد، عنوان کرد: خطاب به اعضای شورای شهر عرض می‌کنم فرصت‌ها به‌سرعت درحال سپری شدن است و این فرصت‌سوزی ها به امید و اعتماد مردم لطمه می‌زند مراقب باشیم اگر ملاک و معیار ما در انتخاب افراد برای سپردن مسئولیت شایسته‌سالاری، کارآمدی، تخصص و تعهد باشد، دلیلی ندارد موضوع انتخاب شهردار برای شهرداری عنبرآباد و موضوعات دیگر این‌قدر معطل و مجهول بماند.

خطیب جمعه عنبرآباد اظهار کرد: آنچه که موجب اتلاف وقت، فرصت‌سوزی و هدر دادن ظرفیت‌ها و سرمایه‌ها می‌شود، ملاک قرار دادن شایسته حزبی، جناحی و سلیقه‌ای است امیدواریم عزیزان با دقت، توجه و دغدغه‌مندی بیشتر نسبت‌ به امور شهر و موضوع شهرداری عنبرآباد به جمع‌بندی مناسب برسند.

لینک کوتاه : https://taranomma.ir/?p=3394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


برچسب ها
آب و هوای استان کرمان آمار کرونا در استان کرمان اخبار استان کرمان اخبار حوادث استان کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان استاندار کرمان استانداری کرمان استخدام در نیروی انتظامی اقتصاد امام جمعه جیرفت انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر استان کرمان انتقال آب هلیل رود به شهر کرمان ایران جنوب استان کرمان حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت خطبه های نماز جمعه جیرفت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دادگستری استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمان سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان ستاد مقابله با کرونای استان کرمان سردار معروفی فرمانده سپاه  ثارالله شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر شهردار جیرفت شهرداری جیرفت شهرستان عنبرآباد شورای اسلامی شهر جیرفت علی زینی وند فرماندار جیرفت فرمانداری جیرفت فرمانداری عنبرآباد فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدارس استان کرمان هادی ربانی هادی ربانی شهردار جیرفت هواشناسی استان کرمان پیش بینی هواشناسی استان کرمان کرونادر استان کرمان کرونا در جیرفت کرونا در کرمان کرونای انگلیسی یزدان افشاری پور