تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
1
یزدان افشاری پور:

در ساخت بیمارستان عنبرآباد کم کاری صورت گرفته است

  • کد خبر : 6675
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
در ساخت بیمارستان عنبرآباد کم کاری صورت گرفته است
فرماندار شهرستان عنبرآباد گفت : مطالبه اصلی مردم منطقه ساخت و تجهیز بیمارستان است و متاسفانه در این زمینه کم کاری صورت گرفته و مرکز فعلی فقط در حد یک مرکز درمان بستر می باشد .

یزدان افشاری پور در نشست خبری دهه فجر با تبریک ایام الله ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد : ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی میگذرد و هر روز شاهد رشد واقتدار این نظام الهی هستیم و این اقتدار جز با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت مردم حاصل نشده است .

نماینده عالی دولت در شهرستان عنبرآباد گفت : مردم شهرستان عنبرآباد جز ولایت مدارترین مردم کشور می باشند و در اغتشاشات اخیر که در قالب جنگ ترکیبی بود مردم این شهرستان نشان دادند که همیشه همراه و همگام با نظام و سرباز ولایت هستند و در این شهرستان حتی یک ناامنی کوچک در این شهرستان شاهد نبودیم.

وی راهبرد مسئولین شهرستان را حضور در بین مردم دانسته و افزود : دراین شهرستان با توجه به تاکیدات رئیس جمهور برای مردمی بودن مسئولین ، میز خدمت را در شهرستان راه اندازی کرده ایم و در این راستا با حضور در روستا و مساجد سطح شهر عنبرآباد ، در صدد رصد و حل مشکلات مردم هستیم .

فرماندار شهرستان عنبرآباد عملکرد دولت را در این شهرستان نمونه بارز خدمت دانست و خاطر نشان کرد : در دهه فجر در در راستای تحقق بند (ز) تبصره قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در حال حاضر ۷۶ هزار متر مربع عملیات عمرانی آسفالت و زیرسازی با اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال در ۲۵ روستای شهرستان عنبرآباد در حال اجراست .

فرماندار عنبرآباد اضافه کرد: پروژه احداث ۲۲ زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد در روستاهای با جمعیت هزار نفر شهرستان عنبرآباد در حال انجام است که در ایام دهه مبارکه فجر دو عدد از این زمین های چمن به بهره برداری رسید .

فرماندار عنبرآباد با اشاره به تحقق اهداف دولت مردمی حضرت دکتر رئیسی در ساخت مسکن گفت: تعداد ۵۰ واحد مسکونی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و همچنین در جهت تأمین مسکن قابل استطاعت برای اقشار محروم ۶۵۰ واحد مسکونی با اعتبار ۱۳۰میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

وی با گلایه از فاصله ایجاد شده در توسعه شمال و جنوب استان کرمان گفت : فاصله افتتاح های شمال و جنوب به میزان فاصله نوری است و با توجه به رویکرد دولت و استاندار کرمان در بحث محرومیت زایی و نگاه ویژه ای که به جنوب داشته اند ؛ این نگاه کاهش فاصله شمال و جنوب را همراه خواهد داشت .

نمانیده عالی دولت در شهرستان عنبرآباد توسعه شهرستان را برنامه محوری مسئولین شهرستان دانسته و خاطرنشان کرد : با بهره برداری از معادن شهرستان بالاخص معدن مس کردور ۵۰۰۰ نفر اشتغال در منطقه ایجاد خواهد شد و این حجم اشتغال باعث رونق و آبادانی جنوب استان خواهد شد .

فرماندار عنبرآباد با بیان لزوم ورود کشاورزان و باغداران به بحث بسته بندی گفت : در معرفی پتانسیل های کشاورزی و تولید محصولات کشاورزی در شهرستان نقطه ضعف داشتیم که با برگزاری جشنواره های مختلف این پتاسیل ها را معرفی کرده ایم .

افشاری پور مشکل اصلی خرمای شهرستان را عدم بسته بندی و توجه به این مهم دانسته و افزود : تفاهم نامه ای برای این بحث انعقاد شده و به دنبال راه اندازی پایانه صادراتی خرمای کلوته در شهرستان عنبرآباد هستیم .‌

فرماندار شهرستان عنبرآباد با گلایه از کشاورزان پیشرو و بنگاه های اقتصادی شهرستان خاطر نشان کرد : معادن گمرکان یک‌ رالا در بانک های شهرستان عنبرآباد گردش مالی ندارد و کشاورزان منطقه که از منابع آب و خاک این شهرستان استفاده می کنند در راستای مسئولیت های اجتماعی در این شهرستان و جنوب استان سرمایه گذاری کرده و سرمایه های خود را در شهر و استان های همجوار هزینه نکنند .

یزدان افشاری پور با گلایه از کم کاری های صورت گرفته در ساخت بیمارستان عنبرآباد گفت : مطالبه اصلی مردم منطقه بیمارستان است و متاسفانه در زمینه سلامت و درمان شهرستان کم کاری صورت گرفته و در این شهرستان با این جمعیت و وسعت یک اورژانس نداریم و مرکز موجود در حد یک مرکز درمان بستر است .

وی گفت : برای ساخت این بیمارستان ۲۰ میلیارد اعتبار از اعتبارات شهرستان اختصاص داده شده و در حال پیگیری برای تخصیص ۲۰۰ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور هستیم که با این اعتبارات تا سال آِینده شاهد بهره برداری قسمتی از بیمارستان خواهیم بود .

نماینده عالی دولت در شهرستان عنبرآباد گفت : با پیگیری های صورت گرفته و اهدای زمین توسط خیرین ، در ماه آینده کلنگ احداث کلینیک خصوصی این شهرستان به زمین زده خواهد شد

لینک کوتاه : https://taranomma.ir/?p=6675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


برچسب ها
آب و هوای استان کرمان آمار کرونا در استان کرمان اخبار استان کرمان اخبار حوادث استان کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان استاندار کرمان استانداری کرمان استخدام در نیروی انتظامی اقتصاد امام جمعه جیرفت انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر استان کرمان انتقال آب هلیل رود به شهر کرمان ایران جنوب استان کرمان حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت خطبه های نماز جمعه جیرفت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دادگستری استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمان سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان ستاد مقابله با کرونای استان کرمان سردار معروفی فرمانده سپاه  ثارالله شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر شهردار جیرفت شهرداری جیرفت شهرستان عنبرآباد شورای اسلامی شهر جیرفت علی زینی وند فرماندار جیرفت فرمانداری جیرفت فرمانداری عنبرآباد فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدارس استان کرمان هادی ربانی هادی ربانی شهردار جیرفت هواشناسی استان کرمان پیش بینی هواشناسی استان کرمان کرونادر استان کرمان کرونا در جیرفت کرونا در کرمان کرونای انگلیسی یزدان افشاری پور