تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
1

استمرار نهضت آسفالت در شهر جیرفت با اجرای ۲۵۶ هزار متر مربع آسفالت

  • کد خبر : 11723
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
استمرار نهضت آسفالت در شهر جیرفت با اجرای ۲۵۶ هزار متر مربع آسفالت
شهردار جیرفت از اجرای 265 هزار متر مربع آسفالت در سطح معابر شهر جیرفت خبر داد و گفت : 25 میلیارد تومان برای آسفالت کوچه های خیابان مصطفی خمینی ( کشاورزی ) اختصاص یافته است .

شهردار جیرفت در گفتگو با خبرنگار ترنم ما در جیرفت اظهار داشت : ده پروژه ساخت پارک در سطح شهر جیرفت در حال اجرا می باشد و در ده ماه آینده این پارک ها به بهره برداری خواهند رسید.

ربانی گفت : شورای شهر جیرفت تا ۳۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت موافقت کرده است و برآورد شهرداری جیرفت بر این است که طی سه سال و نیم آینده تمام کوچه های شهر جیرفت آسفالت می شود

وی با بیان دغدغه مندی شورای اسلامی شهر و شهرداری جیرفت در توسعه همه جانبه شهری و لزوم ایجاد زیر ساخت های شهری در مناطق کمتر برخوردار شهر گفت : عملیات زیر سازی معابر منطقه کهورویه و کلرود توسط شهرداری در حال انجام است و تعدادی از معابر اصلی این مناطق نیز آسفالت شده اند.
ربانی با بیان در اولویت بودن آسفالت کوچه های شهر جیرفت افزود : برای آسفالت معابر شهر جیرفت دو قرارداد ۵۰ میلیاردی در بهمن ماه سال گذشته با دو شرکت شده است و تا الان ۴۰ درصد این دو قراردادها اجرا شده است .
وی از انعقاد قراردادی دیگری برای اسفالت معابر شهر جیرفت خبر داد و افزود : با انعقاد این قرار داد ۵۰ میلیاردی نوید خوبی برای شهروندان عزیز شهر جیرفت خواهد بود.
وی با بیان لزوم همکاری شرکت گاز و آب و فاصلاب با شهرداری برای ایجاد زیر ساخت های شهری من جمله آسفالت معابر و خیابان ها افزود :متاسفانه آب و فاضلاب شهری هیچ گونه همکاری با شهرداری ندارد و ترمیم لوله های آسیب دیده سطح شهر را گاها با تاخیر هفتگی انجام می دهد که برای حل این مشکل شهرداری یک اکیپ تاسیسات راه انداخته تا کم کاری آب و فاصلاب را رفع کند .
وی با بیان اینکه علت تاخیر در آسفالت معابر بافت قدیم کم کاری شرکت گاز است خاطر نشان کرد : با عدم گاز کشی معابر بافت قدیم هزینه هنگفتی به بیت المال با آسفالت کوچه ها تحمیل خواهد شد و لازم است شرکت گاز در لوله گذاری کوچه های بافت قدیم اقدام عاجلی انجام دهد .

ربانی با تقدیر از اقدامات شبانه روزی اعضای شورای اسلامی شهر جیرفت در همکاری و همراهی با شهرداری گفت: این آرامش حاکم بر شهر و سرعت یافتن اقدامات شهرسازی بخاطر همراهی اعضای شورای شهر است و بدون همکاری شورای شهر، شهرداری نمی توانست این چنین به مردم شهر جیرفت خدمت ارائه دهد .

شهردار جیرفت با اعلام اینکه درظرف چهار ماه گذشته ۲۵۶ هزار متر مربع آسفالت در سطح معابر شهر جیرفت بالاخص در سطح شهرک های جدید شهرجیرفت ریخته شده است اظهار داشت : ۶ میلیارد تومان برای زیرسازی و ۲۵ میلیارد تومان برای آسفالت کوچه های خیابان مصطفی خمینی ( کشاورزی ) اختصاص یافته است .

ربانی با بیان اینکه با ساخت این پارک ها زیست شبانه مردم جیرفت تغییر پیدا خواهد کرد، خاطر نشان کرد : شهربازی با برآورد حدود ۷۶ میلیاردتومان به پیمانکار سپرده شده است
شهردار جیرفت با بیان اینکه ورزش و ترویج ورزش برای سلامتی مردم و ایجاد نشاط شهری جز اولویت های شهرداری جیرفت است خاطر نشان کرد: چندین زمین تنیس خاکی و سالن اسکواش در حال ساخت است .

هادی ربانی گفت:مرکز خدمات رفاهی شهرداری جیرفت،در پنج فاز شامل:مهمانسرا،رستوران،باشگاه بدنسازی،کافی شاپ و فروشگاه زنجیره ای از نیمه دوم مرداد ماه اماده بهره برداری میباشد .

لینک کوتاه : https://taranomma.ir/?p=11723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


برچسب ها
آب و هوای استان کرمان آمار کرونا در استان کرمان اخبار استان کرمان اخبار حوادث استان کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان استاندار کرمان استانداری کرمان استخدام در نیروی انتظامی اقتصاد امام جمعه جیرفت انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر استان کرمان انتقال آب هلیل رود به شهر کرمان ایران جنوب استان کرمان حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت خطبه های نماز جمعه جیرفت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دادگستری استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمان سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان ستاد مقابله با کرونای استان کرمان سردار معروفی فرمانده سپاه  ثارالله شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر شهردار جیرفت شهرداری جیرفت شهرستان عنبرآباد شورای اسلامی شهر جیرفت علی زینی وند فرماندار جیرفت فرمانداری جیرفت فرمانداری عنبرآباد فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدارس استان کرمان هادی ربانی هادی ربانی شهردار جیرفت هواشناسی استان کرمان پیش بینی هواشناسی استان کرمان کرونادر استان کرمان کرونا در جیرفت کرونا در کرمان کرونای انگلیسی یزدان افشاری پور