تاریخ : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024
0
سرهنگ عبدلی نسب :

ارتقاء سلامت اجتماعی مستلزم تعامل سازمان‌ها با یکدیگر است

  • کد خبر : 4473
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
ارتقاء سلامت اجتماعی مستلزم تعامل سازمان‌ها با یکدیگر است
سرپرست انتظامی جیرفت گفت: برقراری سلامت اجتماعی در جهت پیشگیری از جرائم و آسیب‌ها بیش از هر چیز مستلزم تعامل میان سازمان های مسئول و مطالعه و پژوهش های اجتماعی است.

عزت الله عبدلی نسب در نشست با رئیس اداره بهزیستی شهرستان که با هدف بررسی راهکارهای کاهش معضلات و مشکلات اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: پلیس و بهزیستی ماموریت‌های مشترکی دارند که می‌توانند با همکاری یکدیگر خصوصاً در بحث پیشگیری از وقوع جرم اقدامات موثری را انجام دهند.

وی بهترین راهکار برای پیشگیری از جرائم و معضلات اجتماعی را استفاده علمی و عملی از ظرفیت نخبگان و اساتید دانشگاه در برنامه های پیشگیری از جرائم و معضلات  اجتماعی برشمرد و گفت: استفاده از نخبگان گام مهمی در جهت موفقیت بهتر و بیشتر در رفع معضلات و مشکلات اجتماعی است.

این مسئول انتظامی تحقیق، مطالعه و شناخت علمی معضلات اجتماعی را راه حل مناسبی برای پیشگیری از جرائم برشمرد و افزود: هم‌سو بودن بسیاری از سیاست‌ها و برخی اقدامات سازمان بهزیستی و مجموعه انتظامی می‌طلبد تا با برگزاری نشست‌های مختلف و مستمر در بحث آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی موثرتری داشته باشیم.

عبدلی نسب در پایان اشاره ای هم به ارائه آموزش های لازم به افراد در معرض آسیب کرد و بیان داشت: پلیس آمادگی این را دارد تا با همکاری اداره بهزیستی در محلاتی که حاشیه نشین و آسیب پذیرترند اقدامات آموزشی و فرهنگی انجام دهد تا بتوانیم سطح جرائم را در این مناطق به حداقل برسانیم.
 
 در ادامه این نشست رئیس اداره بهزیستی شهرستان با تقدیر از اقدامات پلیس در جهت پیشگیری از جرائم و آسیب‌هایی اجتماعی، گفت: توانمندسازی افراد آسیب دیده و بازگشت آنان به جامعه با ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه های کسب درآمد از اهداف بهزیستی برای جامعه هدف است.

وی با استقبال و تاکید بر استمرار تعاملات پلیس و بهزیستی، تصریح کرد: اداره بهزیستی این آمادگی را دارد تا برای حل مشکلات اجتماعی با تمام امکانات با فرماندهی انتظامی شهرستان همکاری و تعامل داشته باشد.

لینک کوتاه : https://taranomma.ir/?p=4473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


برچسب ها
آب و هوای استان کرمان آمار کرونا در استان کرمان اخبار استان کرمان اخبار حوادث استان کرمان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان استاندار کرمان استانداری کرمان استخدام در نیروی انتظامی اقتصاد امام جمعه جیرفت انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر استان کرمان انتقال آب هلیل رود به شهر کرمان ایران جنوب استان کرمان حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت خطبه های نماز جمعه جیرفت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان دادگستری استان کرمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دانشگاه علوم پزشکی کرمان سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان ستاد مقابله با کرونای استان کرمان سردار معروفی فرمانده سپاه  ثارالله شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر شهردار جیرفت شهرداری جیرفت شهرستان عنبرآباد شورای اسلامی شهر جیرفت علی زینی وند فرماندار جیرفت فرمانداری جیرفت فرمانداری عنبرآباد فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مدارس استان کرمان هادی ربانی هادی ربانی شهردار جیرفت هواشناسی استان کرمان پیش بینی هواشناسی استان کرمان کرونادر استان کرمان کرونا در جیرفت کرونا در کرمان کرونای انگلیسی یزدان افشاری پور